juni 2009

Yank igjen...

Tidligere i dag gikk jeg rundt på gr.løkka og kikket litt.Gikk innom YANK og gikk selvfølgelig ikke tomhendt ut! Elsker den butikken, den er fyllt med masse forskellige, typisk Amerikanske ting og ...

I dag vil jeg ha det søte lande livet..

Jeg vil gjøre leligheten i byen til et sted å drømme seg bort i, sånn som på "landet" hjemme hos mamma.Jeg skal på Ikea, kjøpe meg koslige kurver, deilig blomstrete sengetøy eller kansje ...

MOVE!!

På vei hjem fra jobb i dag ser jeg ikke annet en flytte biler. De er overalt! Bare i gaten min sto det 3 stykker.Alle flytter i Oslo nå om dagen.Jeg fatter ikke at de orker! Jeg syntes så synd på a...

Sommer liv

Jeg kommet hjem fra stranden, rekt å skifte på sengen og ryddet litt, nå sitter jeg i sofa`n og nyter en kald pils.Vurderer sterkt om jeg skal ut i dag eller ikke! Byen frister ikke så veldig, men ...

Heels with power

I dag var det dagen for nye sko! Det tok meg 4 minutter av pausen min å finne disse. Gikk inn på Lille vinkel sko, så disse med en gang og spurte om de hadde de i str 36. Et par igjen, flaks for me...

Min dag, Onsdag!

Nå sitter jeg i sengen min, spiser altfor mye firkløver sjokolade som jeg var så teit å kjøpe på taxfree`n. Jeg kjøpte ikke bare en, men 6 stykker! Hva tenker jeg med? det er tortur å ha de i skape...

Hot in the city!

Denne varme sommerdagen har jeg hatt fri! Jeg har brukt hele dagen på å kose meg. Planen var egentlig å rydde hjemme, men det går ikke ann å gjøre når det er så fint vær.Tarzan og jeg tok turen til...

Brillefint

Jeg har lenge hatt lyst på vanlige briller, ikke fordi jeg trenger det, men  det finnes så mange fine!I går skaffet jeg meg tre stykker uten styrke, jeg klarte ikke å velge bare ett par. Hvem likte...

God frokost

I dag tester jeg ut det nye Hello Kitty frokostsettet mitt, som jeg fant på Kreta.Er det ikke nydelig? Min perfekte frokost er slik; 2 brødskiver med leverpostei og agurk, 1 kopp melk, 1 glass cult...

Utestengt

Etter 9 timer på jobb kom Erik og hentet meg. Han hadde kjøpt grill mat, sånn at vi kunne spise middag i parken. Vi hentet bare Tarzan inne og jeg slengte fra meg vesken med nøkler, mobil og penger...

Beste kvelden

I går hadde jeg "beste kvelden". Det var helt greit å komme tilbake på jobb, Siden det var lørdag stengte vi jo hvertfall tidlig. Etter jobb var jeg skrubb sulten, det tok helt av på matb...

Hjemme igjen

Da var jeg hjemme i Oslo igjen! Var hjemme rundt 18 i går, etter en enorm shopping av sminke, godis og sprit på taxree`n. Reisen gikk veldig fint, bortsett fra at jeg er litt utolmodig når det blir...

Litt trist og litt godt

I morgen reiser jeg hjem igjen.Trist og forlate det fine varetBiff til middag hver dagDen deilige temeraturen i vannet Friheten Koslige mensker Sene kvelderbadebasseng Godt aa se Tarzan igjen (komm...

Typisk charter ferie..

I dag var det heiset opp rodt flagg paa stranden, det vil si at det ikke er lov til a bade. Bolgene er saa kraftige at de lett kunne dratt meg under.Jeg har holdt meg for det meste i skyggen, under...

Karma tok meg i dag

Jeg som trodde jeg hadde hudtypen "de som aldri blir rod men alltid brun".I dag kom karma og tok meg! Jeg sa til Erik naar vi kom ned hitt at jeg blir aldri solbrent!Jeg smorte meg med so...

Holiday girl

Tidlig i gaar kom vi frem til ordentlig sol og sommer! Her er det 32 grader og deilig varmt salt vann.Jeg har ligget paa stranden siden i gaar, saa naa ser jeg ut som en kokt hummer og huden er saa...

Tur-Retur-Tur

I kveld reiser vi og jeg er allerede litt lei av å reise! Kjørte frem og tilbake til porsgrunn fra Oslo i dag. Måtte kjøre Tarzan til mamma, hun skal være barnevakt (ja, jeg kaller det for barnevak...

I dag klapper jeg for Sarah!

I dag klapper jeg for Sarah som har funnet drømme sykkelen min! Tenk å se meg susende rundt på denne dødsfine Hello Kitty sykkelen rundt i Oslo, det hadde vært litt av et syn! Om jeg får den så lov...

ohh, som jeg lengter etter ferie..

Nå nærmer ferien seg. natt til fredag reiser jeg til varmere strøk for å få litt sol på kroppen, slappe av, oppleve nye ting og nyte det herlige livet mitt! Før man reiser på ferie er det alltid ma...

Musikkens dag

I dag er det musikkens dag i her i Oslo. Det betyr mye bra live musikk og konserter, og det skal feires! Kom hjem fra jobb akkurat, så jeg har gått glipp av noen konserter allerede. Blandt annet Iv...

Store jenter har ikke tid til å kjede seg

Jeg kom til å tenke på en ting når jeg satt på trikken på vei hjem fra jobb i stad;Det er utrolig lenge siden jeg har kjedet meg! Ikke det at det skjer så mye kult og gøy i hverdagen min. Men jeg h...

Shity day!

I dag klarte jeg å ødlegge hele dagen min ved å sove alt for lenge! Føler meg helt tom for energi og er sur og grinete, uten mat lyst. Jeg skulle ut en tur i stad for å handle middags mat, det var ...

Gårsdagen, på Lindøya

Jeg våknet alt for sent i dag! Ikke det at jeg har noe jeg skal rekke eller må få gjort, men jeg liker å stå opp tidlig for å få noe ut av dagen. Jeg var nok utslitt etter dagen i går, når vi feire...

Reunion

I helgen kom Ida og Martine på overnattings besøk hos meg. Det ble en skikkelig reunion! Vi solet oss i parken, spiste potegull og drakk pils til solen gikk ned. Elsker Oslo og parklivet om sommere...